czwartek, 22 czerwca 2017

PEELINGI



Zobacz więcej

Po co Ci taki preparat?

https://dourl.pl/7PkPI




Preparat powstał na bazie naturalnych olejów i nie zawiera:
  • konserwantów,

  • sztucznych substancji ściernych,

  • sztucznych substanci zapachowych,

  • sztucznych substancji nadających kolor,

  • slesów,

  • parabenów,

  • pochodnych ropy naftowej,

  • ftalanów,

  • silikonów.
Produkt nie zawiera substancji modyfikowanych genetycznie. Odpowiedni dla wegetarian.






zobacz więcej na naszej  stronie



https://pl454777.organiclife.com.pl/shop/product/37/3456,peeling-cukrowy-do-ciala-nawilzajaco-stymulujacy.html

16 komentarzy:

  1. Kiedyś udało mi się wygrać jeden z peelingów od Organic Life. Od tamtej pory stosuje go regularnie i jestem w nim wręcz zakochana! Polecam peeling solny regenerująco-stymulujący ze słonecznikiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :-) faktycznie jest świetny też dla osób ,które mają problem z cellulitem .Działa jak detox dla skóry .

      Usuń
  2. Nie znałam wcześniej peelingów marki Organiclife, z przyjemnością je przetestuję, bo peeling w mojej łazience to przyjaciel, z którym umawiam się przynajmniej raz w tygodniu ;) Śmiało mogę polecić peelingi polskiej marki kosmetycznej Barwa, serii SPA Barwy Harmonii, chyba spróbowałam już wszystkie, ale mój faworyt to energetyzujący.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie mojej kosmetyczki bez peelingu. Nie próbowałam jeszcze tego od Organiclife, ale chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam
    http://www.monabyfashion.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i oczywiście zapraszam do nas :-)

      Usuń
  4. Nie używałam nigdy jeszcze peelingu z tej firmy, ale jestem bardzo jego ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam i zapraszam :-) Są świetne bo nie jest potrzebny już balsam po naszych peelingach.

      Usuń
  5. Super! NAprawde muszę sobie zafundować taki peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie :-) Zobaczysz pokochasz je tak jak reszta :-) Po peelingu nie jest już potrzebny balsam :-) SKÓRA JEST ŚWIETNIE NAWILŻONA .

      Usuń
  6. Ja póki co jestem od kilku miesięcy wierna jednej firmie, jak na razie spełniają moje wymagania. Ale tą firmę sobie zapiszę na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie. Szczególnie teraz, gdy odsłaniamy coraz więcej i wymagamy od swojej skóry nienagannego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie :-) Polecam peeling solny -działa jak detox do skóry :-)

      Usuń
  8. W ogóle nie znam tej firmy, ale zapowiada się ciekawie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dawna firma ATW z Warszawy ,Działamy na rynku juz 20 lat ,ale od 2014 są nowi właściciele :-) zapraszam :-)

      Usuń

Zapraszam do komentowania :-)

Polecany post

Dlaczego nasze kosmoceutyki są takie wspaniałe

ATW BeautyLab S.A. jest polską firmą rodzinną, której celem jest tworzenie wyjątkowych i skutecznych kosmetyków ze składnikami...