czwartek, 7 grudnia 2017

Zapoznanie z produktami Organic Life




ZAPRASZAM  DO  WYSŁUCHANIA     FILMIKU   O NASZYCH  NIESAMOWITYCH  

 DERMOKOSMETYKACH


















DOŁĄCZ DO NAS I KUPUJ   ZDROWE  I NATURALNE   KOSMETYKI 








adres wirtualnego sklepu:             https://pl454777.organiclife.com.pl/shop.html











CZEKAJA NA CIEBIE  SPECJALNE     PROMOCJE 






--rabat   25 %


--promocje   dla partnerów


--webinary  szkoleniowe on line


--robisz zakupy   kiedy  chcesz


--promując  firme , możesz  uzyskać   dodatkowe  dochody














Zrobiłam zdjęcie  dokładnego   składu :






2, sklad










                                     


rejestracja








Zapraszam  do mnie

facebook

20 komentarzy:

  1. Totalnie nie znam tych produktów, ale ciekawią mnie tak jak wszystkie organiczne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy na stronie znajdę składy kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię naturalne kosmetyki. Mam nadzieję że dla mężczyzn też coś się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie jestem zwolenniczką naturalnych kosmetyków, jednak przyznam, że tej marki nie znałam do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można dostać skład? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa propozycja, aczkolwiek w mojej kosmetyczce znajduje się tylko płyn micelarny i eyeliner.

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę! A ja używam tylko dermokosmetyków i pierwszy raz słyszę o Organic Life!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to straszne ,ale milo ze juz teraz wiesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również wybieram naturalne kosmetyki. O tej marce jeszcze nie słyszałam. Chętnie dowiem się coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAPRASZAM :-)
      jEST TO DAWNA FIRMA ATW , oD 2014 SĄ NOWI WŁĄSCICIELE I ZMIENIO TEZ NAZWE. POZDRAWIAM

      Usuń
  10. Bardzo ciekawe produkty. Nie miałam z nimi wcześniej do czynienia, ale chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :-) są świetne i w bardzo dobrych cenach :-)pozdrawiam i zapraszam dos iebie na facebook

      Usuń

Zapraszam do komentowania :-)